پهلوان ...

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

پهلوان ...

 

 

گفته ام  خدا ...

دلی برایم بسازد ...

تمامش شیشه ای

همین که ...

تا  تهِ  توی ِ  آن  معلوم باشد ...

عشق  است

گور ِ پدر ِ شکسته شدن

اگر عشق  "  دَ ل ی ل  "  نمی خواهد  ...

به خاطر این است که ...

عاشق  "  دِ ل ِ یَ ل "  دارد  و ...

پهلوان ...

از  شکست   نمی هراسد.

 



نظرات شما عزیزان:

qasedak
ساعت16:30---24 اسفند 1390
چــه زیبــاستــ
وقتـی میفهمـی کسـی زیــر ایـن طـاق کبــود انتظــارتــ را میـکشد.
چــه شیــرین استــ
طعــم چنـد کلمــه کــه میگــوید:
<<کجــایــی...؟>


hamraz
ساعت13:31---24 اسفند 1390
salam mamnon az hozoret up ghashangi bod.shad bashi...

یاس
ساعت23:32---23 اسفند 1390
ممنون از پیامی که داده بودی همشهری
راستی امیدوارم که امشب (4شنبه سوری) بهت خوش گذشته باشه و تونسته باشی از رو آتیش بپری و غصه هاتو ، توی همون آتیش بسوزونی
من که هنوز بوی دود می دم .....


m.k
ساعت22:13---23 اسفند 1390
ببين به يك نگاه تو تمام من خراب شد

چه كردي با سراب من كه قطره قطره آب شد

به ماه بوسه مي زنم به كوه تكيه مي كنم

به من نگاه كن ببين به عشق تو چه مي کنم!


سلام ,ممنون که اومدی .عکس آدم برفی بود

سال نو شما هم مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |